Zákazka na predmet „Jednorazové nitrilové rukavice“

SŠHR SR ako verejný obstarávateľ týmto oznamuje, že opätovne začína realizovať postup priameho rokovacieho konania v súlade s § 81 písm. c) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní“), a to pri zadávaní zákazky „Jednorazové nitrilové rukavice“ s upravenými podmienkami oproti zákazke „Jednorazové nitrilové rukavice cat.III“. Upravené podmienky zákazky a potreba realizovať opätovne zákazku vychádza zo skutočnosti, že na základe predchádzajúceho oznámenia a výzvy nebola žiadnemu hospodárskemu subjektu zadaná predmetná zákazka. Dôvodom nepridelenia zákazky žiadnemu z hospodárskych subjektov je skutočnosť, že hospodárske subjekty predložili iba také návrhy ponúk, z ktorých vyplýva, že tovar nespĺňa požiadavky stanovené verejným obstarávateľom.

Verejný obstarávateľ z uvedených dôvodov upravil podmienky v tomto postupe tak, aby umožnil maximálnemu počtu hospodárskych subjektov predložiť návrhy a rokovať o nich, a zároveň, aby postup zadávanie tejto zákazky naplnil svoj účel, t. j. umožnil dodávku potrebného množstva jednorazových nitrilových rukavíc (ďalej ako „rukavice“) . Úprava podmienok sa týka najmä spôsobu, ktorým je potrebné zo strany hospodárskych subjektov preukázať, že nimi ponúkané tovary spĺňajú požiadavky verejného obstarávateľa a to tak, aby bol tento spôsob jednoduchší (o. i. s ohľadom na administratívne a komunikačné prekážky v dôsledku celosvetovej pandémie COVID-19).

Zákazka sa zadáva v súvislosti s potrebou realizácie vládou Slovenskej republiky ohláseného celoplošného testovania osôb na území SR s využitím „skríningových testov“ a to aj pre prvé kolo tohto testovania, ktoré sa bude konať v dňoch 31.10.2020 a 01.11.2020. Z uvedeného vyplýva, že bude potrebné dodávať značné množstvo požadovaných ochranných rukavíc (rádovo v miliónoch kusov). Verejný obstarávateľ preto bude rokovať s relevantnými hospodárskymi subjektami, ktoré prejavia záujem, a to s cieľom dosiahnuť uzatvorenie zmluvy a dodanie celkového potrebného množstva rukavíc, teda aj ako súčet menších zákaziek – samostatných dodávok od viacerých dodávateľov.

V tejto súvislosti si dovoľujeme požiadať všetky relevantné hospodárske subjekty, ktoré dokážu zabezpečiť dodávku tovaru podľa špecifikácie v dokumentoch, ktoré sú súčasťou (prílohou) tohto oznámenia, aby obratom predkladali svoje návrhy na emailovú adresu reserves@reserves.gov.sk.

Zákazka je zadávaná v mimoriadnej časovej tiesni, a preto si vzhľadom na urgentnosť potreby dodávky požadovaných rukavíc, dovoľujeme požiadať subjekty, aby konali v hodinách, a predkladali svoje návrhy, čo najskôr.

Vzhľadom na okamžitú potrebu zabezpečenia rukavíc pre prvé kolo plošného testovania, ktoré prebehne v termíne 31.10.2020 a 01.11.2020 bude verejný obstarávateľ prednostne rokovať so subjektami, ktoré prejavia záujem do 28.10.2020 do 12.00 h a budú ich návrhy obsahovať (aj) ponuku dodávať okamžite, t.j. do 30.10.2020 (predpokladá skladové zásoby).

 

Verejný obstarávateľ však bude aj po tomto termíne kontaktovať hospodárske subjekty, ktoré prejavia svoj záujem až do 03.11.2020 do 08.00 h, a to priebežne tak, ako budú zasielať svoje návrhy ponúk. Rokovacie konanie bude následne prebiehať v ďalších termínoch a blokoch podľa potreby verejného obstarávateľa tak, aby vedel zabezpečiť dostatok rukavíc pre ďalšie kolá celoplošného testovania, prípadné urgentné potreby Slovenskej republiky.

Výzva na priame rokovacie konanie
Príloha č.1 – Špecifikácia predmetu zákazky
Príloha č.2 – Návrh kúpnej zmluvy
Príloha č.3 – Návrh na plnenie kritérií

Boli pre vás tieto informácie užitočné?
ÁnoNie
Skip to content